Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Non-vegetarienii sunt capabili să găsească cu ușurință surse alimentare bogate în proteine sub formă de carne, dar vegetarienii ar putea avea probleme în a găsi alimente echivalente bogate în proteine.

O dietă sănătoasă și echilibrată este incompletă fără proteine. Proteinele asigură energie pentru organism, rezistență pentru oase și satisfacție pentru stomac. Non-vegetarienii sunt mai norocoși decât vegetarienii în a găsi alternative alimentare bogate în proteine la carne. Vegetarienii ar putea avea unele dificultăți în a găsi suficiente surse de proteine comparabile cu cărnurile. Nu este vorba de a nu avea suficiente surse vegetale de proteine, ci de a nu le cunoaște.

Cum pot obține vegetarienii suficiente proteine?

Vom evidenția sursele de proteine non-carne care pot înlocui cu ușurință carnea de pui, de oaie și alte tipuri de carne. Multe mese vegetariene bogate în proteine oferă suficiente proteine.

Ce alimente vegetariene sunt bogate în proteine? Acestea sunt 6 dintre cele mai bune opțiuni:

1. Untul de arahide

Aceasta este o modalitate excelentă de a consuma proteine. Untul de arahide este untul perfect pentru a îmbunătăți gustul și sănătatea pâinii noastre prăjite. Untul de arahide poate fi consumat în 2 linguri (8 g) pe zi. Poți să-ți faci untul de arahide acasă! Această rețetă este pentru unt de arahide făcut în casă.

2. Mazăre de năut

Combinațiile de chana-chawal și sambar ne cuceresc întotdeauna inimile. Imaginează-ți că poți mânca oricât de mult dorești și să primești în același timp proteinele necesare. Pot fi adăugați în salate, în mâncăruri cu legume mixte și în multe alte rețete.

Cele mai citite articole

3. Lapte

Laptele este o sursă excelentă de proteine, nu doar de calciu. Poți face smoothie-uri, boluri de cereale și fulgi de ovăz cu lapte simplu, dacă nu vrei să îl bei. Pentru a întări imunitatea, vă recomandăm laptele cu turmeric, mai ales în timpul iernii. 

4. Semințe

Semințele mici conțin cantități mari de nutrienți, inclusiv proteine, grăsimi sănătoase și vitamine. Luați 2 linguri de semințe în fiecare zi. Amestecați-le cu nuci în fiecare dimineață pentru a le face mai delicioase. Ideale pentru a le consuma în timp ce urmăriți meciurile pe care ați pariat în pariuri NetBet.

5. Nuci

Unul dintre numeroșii nutrienți pe care îi oferă nucile este proteina. Două linguri pe zi ar trebui să fie suficiente. Nucile măcinate pot fi consumate ca atare, într-un amestec de fructe de pădure sau adăugate în băuturi, salate și alte alimente.

6. Ouă

Persoanele care urmează dieta lacto-ovo-vegetariană (care este, în esență, o dietă bazată pe plante care include ouă și lactate) vor găsi ouăle o opțiune bună. Dieta lacto-ovo vegetariană combină aceste două tipuri de alimente cu alimentele vegetariene tradiționale.

În fiecare zi, încercați să mâncați cel puțin un ou. Cel mai bun lucru despre ouă este că le puteți mânca în multe moduri diferite. 

Aceste surse bogate în proteine vă vor îmbogăți dieta vegetariană.

Cele mai citite articole