Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Ne dorim ca schimbarea sa nu fie una radicala, fapt ce ne impiedica de multe ori sa ne imbunatatim stilul de viata. Acest lucru se intampla din comoditate si din lipsa motivatiei. Tindem sa asteptam rezultate rapide cu cat mai putin efort depus, motiv pentru care, dupa scurt timp renuntam la noile obiceiuri benefice pe care incercam sa le implementam in rutina noastra. Dupa modul in care rezonezi cu aceste schimbari, o poti face treptat sau dimpotriva, iti poti schimba cu totul ritmul.

Iata aspectele ce te vor ajuta sa fii mai energic!

Alimentatie sanatoasa

Pentru inceput, nu ezita sa iei micul dejun. Pe parcursul intregii zile iti va oferi energia si concentrarea necesara, motiv pentru care este perceput drept cea mai importanta masa a zilei. Dupa spusele nutriționiștilor, mesele trebuie luate la ore regulate pentru ca procesul de digestie sa se desfasoare in parametri normali. Pentru ca organismul sa transforme nutrientii in energie este nevoie de timp, motiv pentru care gustarile mai putin sanatoase pot fi eliminate sau inlocuite cu alimente sanatoase. Desi nu este usor sa renunti la gustarile nesanatoase, este un inceput bun prin care iti poti regla alimentatia. O alternativa buna in acest sens pot fi fructele proaspete de pe Auchan.ro, fie consumate in starea lor naturala, fie preparate sub forma unor smoothieuri. 

Cu aceasta ocazie, nu ezita sa beneficiezi de noile reduceri de la Auchan de campanie aniversara si sa achizitionezi produsele preferate la un pret mai mic. De asemenea, pe langa nutritie, organismul mai are nevoie si de hidratare, motiv pentru care trebuie sa consumati zilnic un aport suficient de lichide potrivit greutatii voastre. Evita sa mananci in exces sau dimpotriva, sa te infometezi, intrucat aceste obiceiuri nu-ti vor aduce niciun beneficiu. La cina consuma o masa cat mai usoara, intrucat calitatea somnului este afectata in mod direct de acest lucru. Cu atat mai mult, daca vei manca seara tarziu sansele de a lua kilograme in plus cresc. 

Inlocuieste sedentarismul cu o viata activa din punct de vedere fizic

Pentru ca puzzle-ul sa fie complet, introdu sportul in rutina ta. Activitatea fizica contribuie la o buna functionare a organismului, avand nenumarate beneficii atat fizice, cat si mentale. Printre acestea se numara intarirea muschilor, a sistemului cardio-respirator, a imunitarii si imbunatateste conditia fizica. In plus, cu ajutorul sportului kilogramele pot fi tinute sub control si mai mult decat atat aspectul fizic poate fi modelat prin exercitiile fizice. La nivel mental, sportul sporeste capacitatea de memorare, stima de sine creste, reduce stresul si anxietatea si te ajuta sa te decuplezi de situatiile mai putin placute din viata ta.  

Odihna suficienta

O problema des intalnita in randul oamenilor este oboseala constanta pe tot parcursul zilei. Desi dormi, te simți lipsit de vlaga si duci astfel o zi epuizanta, dorindu-ti sa se termine cat mai repede. Daca tot acest scenariu se repeta zi de zi, este timpul sa faci o schimbare. Pe masura ce vei acorda importanta orelor destinate somnului, vei observa o schimbare drastica a starii de spirit. Incearca sa te pui la somn devreme, neratand astfel orele principale de somn si asigura-te ca dormi cel putin opt ore. 

Un lucru demn de semnalat este faptul ca organismul are nevoie de ceva timp sa se obisnuiasca cu noile modificari, motiv pentru care, la inceput vei tinde sa renunti, intrucat simti ca iti este peste mana. Tine minte ca daca vei reusi sa treci peste aceasta etapa, aceste reglementari nu ti se vor mai parea incomode si vor incepe usor, usor sa devina parte din rutina.

Sursa foto – unsplash.com

Arata comentariileAscunde comentariile

Lasa un comentariu

Comentariul trebuie sa contina minim 30 de cuvinte pentru a fi publicat!