Materialele scrise, articolele de presa publicate pe site-uri sau pe bloguri care au ca si principal scop urcarea unei companii pe scara ierarhica spre primele pozitii in Google poarta numele de advertoriale. Acestea sunt menite sa faca o reclama subtila companiilor si sa aduca mai multa recunoastere acestora.
Advertorialele vorbesc despre o anumita nisa din piata in care se incadreaza compania ai caror reprezentanti au apelat la aceste servicii. Articolul care poarta numele de advertorial trebuie sa starneasca interesul cititorilor prin subiectele abordate, nu numai sa faca reclana unui anumit brand, produs sau serviciu.
Cea mai eficienta si mai moderna forma de publicitate online – advertorial SEO
Un advertorial reprezinta una din cele mai eficiente metode de promovare a unui anumit produs sau serviciu. Advertorialele se pot referi la orice, iar acest tip de reclama online se poate adapta cu succes oricarui produs sau serviciu.
In general, advertorialele pot lua forma unui articol de genul stirilor, editorialelor sau recenziilor, dar poate lua forma unui review. Intr-un astfel de articol, writerii pot povesti experienta legata de un anumit serviciu sau produs punad o legatura catre site-ul producatorului, cel care se doreste a fi promovat in advertorial. De asemenea, writerii pot scrie o stire referitoare la un eveniment organizat de o anumita companie sau la noutatile pe care urmeaza sa le prezinte pe piata.
Cele mai citite articole
Cum poate ajuta advertorialul reprezentantii companiilor?
Un advertorial bun, scris de profesionisti respectand regulile de gramatica si de punctuatie, precum si regulile de alcatuire a unui astfel de articol poate ajuta reprezentantii companiilor care apeleaza la astfel de servicii in mai multe moduri. In primul rand, advertorialul va aduce si va mentine in atentia publicului tinta un anumit produs sau serviciu, un brand sau o persoana careia ii creste notorietatea.
De asemenea, un advertorial bun postat pe un site respectat conteaza mult mai mult si are un efect benefic comparativ cu afisarea unor bannere publicitare clasice si obositoare pe sute de site-uri. In plus, un advertorial bun ofera o multime de informatii pertinente insotite de fotografii si videoclipuri ce ofera mai multa credibilitate, continut si vizibilitate.
Efectul advertorialelor este nelimitat, comparativ cu reclamele platite pe o perioada limitata de timp
In timp ce reclamele platite pe o perioada limitata sunt sterse dupa ce acea perioada expira, advertorialele au un efect nelimitat pentru ca acestea nu se sterg, ci trec in arhiva si pot fi gasite oricand de catre cititori si de Google.
In plus, inserarea in advertoriale a unui link pe anumite cuvinte cheie va avea un dublu efect: acela al trimiterii cititorilor care dau click pe link catre site-ul clientului, deci livrarea potentialilor clienti in mod direct. Al doilea efect este acela al propulsarii indirecte, dar sigure a propriului site in topul rezultatelor cautarilor pe Google, gratie cuvintelor cheie folosite.