Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Soluţia Microsoft Dynamics 365 oferă companiilor posibilitatea înlesnirii desfăşurării proceselor operaţionale şi un plus de securitate şi productivitate sistemelor pe care acestea le folosesc. Aceasta aplicaţie este disponibilă atât companiilor mari, mijlocii, dar şi mai mici din România, fiind o soluţie de management integrat prin intermediul căreia se pot unifica mai multe componente sub acelaşi sistem.

Această nouă soluţie este disponibilă în Cloud şi oferă liderilor business-urilor  o imagine de ansamblu corectă şi completă asupra companiilor lor. Aceştia vor putea astfel să identifice mai uşor oportunităţile şi provocările cu care s-ar putea confrunta pentru a obţine avantaje competitive şi pentru a-şi consolida poziţia pe piaţă.

Funcţia Microsoft Dynamics 365 Business Central  – ce oportunităţi aduce?

Funcţia Microsoft Dynamics 365 Business Central este o aplicaţie care permite afacerilor să migreze în Cloud şi să răspundă nevoilor specifice fiecărei organizaţii şi fiecărei industrii în parte. În plus, poate să corecteze toate aspectele neproductive ale companiilor şi organizaţiilor din întreaga lume, cu care acestea se confruntă şi care presupun timp pierdut din cauza utilizării sistemelor individuale ce generau procese operaţionale discontinue.

O altă caracteristică avantajoasă oferită de această aplicaţie presupune monitorizarea şi trasabilitatea completă şi permanentă a cererii şi ofertei, precum şi accesul în timp real la informațiile despre lanţurile de aprovizionare. Astfel, Microsoft Dynamics Business 365 Central reprezintă o soluţie ce poate fi implementată în numeroase industrii şi în sectoare de activitate.

Aplicaţiile soluţiei Microsoft Dynamics 365

Soluţia Microsoft Dynamics 365 oferă utilizatorilor numeroase aplicaţii interesante, prin care companiile îşi pot îmbunătăţi eficiența operaţională, pot evita costurile suplimentare şi se pot dezvolta din numeroase puncte de vedere. Fără doar şi poate, cu ajutorul acestei soluţii se pot construi relaţii puternice cu clienţii, dar şi creşte eficacitatea cu singura vizualizare a informaţiilor despre clienţi.

Concret, Dynamics 365 are următoarele aplicaţii:

·  în Marketing pentru că ajută la simplificarea căutărilor potenţialilor clienţi şi îmbunătăţeşte interacţiunea cu aceştia;

·  în Servicii pentru că permite accelerarea şi îmbunătăţirea interacţiunilor cu clienţii;

Cele mai citite articole

·  în Operaţiuni, pentru că ajută clienţii să automatizeze operaţiunile de afaceri pentru business-urile active.

Întrebări frecvente ale clienţilor despre sistemul Microsoft Dynamics 365

Cele mai frecvente întrebări pe care şi le pun clienţii despre sistemul Microsoft Dynamics 365 fc referire la:

·  asistență – clienţii pot obţine servicii de asistență telefonică şi web non stop;

·  conectare la reţeaua de internet – clienţii pot accesa fişierele din Microsoft Dynamics 365 chiar şi când nu sunt conectaţi la internet, fiindcă acestea vor fi sincronizate în Onedrive;

·  acces la informaţii – accesul la informaţiile din acest sistem este permis doar persoanelor autorizate de către utilizatori în acest sens;

·  modalităţi de plată – clienţii pot plăti pentru aceste servicii cu cardul bancar şi vor obţine şi factura în acest sens.

Fără doar şi poate, Microsoft Dynamics 365 este un program ce stă la baza succesului afacerilor, ce permite analizarea rapidă a datelor, răspuns oferit nevoilor clienţilor şi rezolvării tulburărilor şi provocărilor legate de un mediu de piaţă turbulent.

Cele mai citite articole